czwartek, 19 grudnia 2013

Nowe fajne produkty :)

Polecam wspaniały szampon Babuszki Agaffi na łopianowym propolisie, pachnie pięknie miodem a kolor ma zgniłozielony niczym zioła zmiksowane :) Fajnie się pieni i odżywia włoski (mój luby też używa i ma super efekt).

Do tego nowy odżywczy balsam wygładzający Planeta Organica z 15 minerałami z morza martwego.
Pachnie rumiankiem a efekt wygładzania jest naprawdę odczuwalny.

Tak wiec włoski umyłam szamponem a  do balsamu dodałam pół łyżeczki oleju lnianego, bo bez oleju moje włoski wyglądają matowo. Balsamu nie nakładam na włosy przy głowie bo zauważyłam, że łatwo się od niego przetłuszczają. Trzymałam z 1h rozpuszczone na ręczniku coby nie męczyć już cebulek głowy bo od tego ciągłego turbanu i przegrzewania głowy wzmorzyło mi się wypadanie włosów, tak więc już tak nie będę robić. Następnie spłukałam letnią wodą i chodziłam w mokrych robiąc obiad w kuchni przy włączonym piekarniku. Stąd efekt kręconych włosków. Ciepłe powietrze i niedotykanie ich wprawia je w zacne skręty :)

Efekt:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz