piątek, 17 stycznia 2014

Miód i Cytryna

Dziś rozpoczęłam od umycia włosów szamponem oczyszczającym i otwierajacym łuski włosa dwa razy.
Potem umyłam trzeci raz szamponem Naturia z Joanny - cytryna i miód. Następnie nałożyłam odżywkę z avocado Garniera wymieszaną z odrobiną oleju lnianego i pozostawiłam na luźno rozpuszczonych włosach na 1h.
Następnie umyłam włosy szamponem Joanna a na sam koniec wycisnęłam całą cytrynę do miski wypełnionej do połowy letnią wodą. I użyłam tego do ostatniego płukania, gdyż chciałam sprawdzić czy kwaśne środowisko faktycznie zamyka fajnie łuski i wygładza.

Ku mojemu zaskoczeniu cytryna już po jednym użyciu rozjaśniła mi odrost o jeden ton! Tak wiec super, nie spodziewałam się, że tak szybko się rozjaśni naturalną metodą. Teraz mam zamiar robić tak przy każdym myciu ale tylko dawać płukankę z cytryną na odrost, gdyż chce żeby tylko odrost się rozjaśniał a po drugie po samej odżywce włosy wydawały się o wiele gładsze, po przepłukaniu cytryną zaczęły się bardzo plątać, wiec u mnie ta metoda nie zadziała na wygładzenie.

Efekt:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz