środa, 16 października 2013

Olejowanie olejkiem Khadi całe włosy

Ponieważ test olejowania tym olejkiem skalpa, grzywki i końcówek wyszedł super tym razem postanowiłam powtórzyć to na całości włosów. Po czterech dniach od ostatniego mycia miałam już trochę przetłuszczone włosy u nasady więc zaczęłam od umycia ich szamponem z czerwoną glinką. Po umyciu nałożyłam na mokre odsączone z wody olejek khadi na całej długości przeczesując grzebykiem aby równomiernie się rozprowadził. Następnie popsikałam włoski mgiełką z kwasem hialuronowym i zawinęłam w foliowy czepek i w ręcznik.
Po 4 h zwilżam lekko włosy bo nieźle wchłonęły wszystko i nakładam maskę macademia by zemuglowała się z olejem. Po 10 min spłukuję ją i myję szamponem z czerwoną glinką. Po umycie nakładam jeszcze raz maskę na 5 min. Spłukuje wodą, na sam koniec zimną.
Tym razem nie suszę włosów suszarką aby sprawdzić jak na nie działa.
Po wyschnięciu traktuję je znowu mgiełką i wcieram olejek na suche końce.

Efekty:
Włosy tym razem bardzo się spuszyły, może przez to, ze nie były potraktowane suszarką z funkcją jonizacji?
Nie wiem, tylko to mi przychodzi do głowy. No i końcówki są mniej nawilżone niż poprzednio - może za dużo szorowałam szamponem i wyczyścił się olej całkowicie?

No nic, następnym razem pokombinuję inaczej i zobaczymy :)
Poniżej foto z lampą błyskową, więc chyba jutro zrobię normalne bo dziś już było kiepskie światło.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz